اختتامیه شانزدهمین همایش ملی صنایع لاستیک و انتخاب مقالات برتر
30 دی 1402
اختتامیه شانزدهمین همایش ملی صنایع لاستیک و انتخاب مقالات برتر

شانزدهمین همایش ملی صنایع لاستیک همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک در روزهای ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲ با هدف فراهم ساختن محیطی برای انتشار دستاوردهای علمی و نو و نیز ایجاد فرصت مناسب برای پژوهشگران و مهندسان حوزه صنعت لاستیک در هتل بین‌المللی المپیک تهران برگزار شد.


در پی فراخوان دبیرخانه همایش، 464 مقاله در پانزده محور دریافت شد که این تعداد نسبت به دوره پیشین 60 درصد افزایش داشته است. همچنین با برگزاری 10 نشست با کمیته علمی همایش و انجام سه دوره داوری مقالات از میان مقالات رسیده، 55 مقاله به منظور سخنرانی و 120 مقاله برای ارائه به صورت پوستر انتخاب شد.

 

در مراسم اختتامیه که با حضور مسئولان کشور و صنعت تایر برگزار شد  با اهدای لوح تقدیر و تندیس شانزدهمین همایش ملی صنایع لاستیک و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک از تلاش‌های ارزشمند و شایسته آقای مهندس ناصر امامی پیشکسوت صنعت تایر قدردانی شد

 

همچنین از میان مقالات ارائه شده، پس از طی پروسه داوری و بررسی مجموع امتیازهای دریافت شده تعداد 3 مقاله به عنوان مقاله برتر و 1 پوستر به عنوان پوستر برتر انتخاب و در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار گرفتند. اسامی نفرات برتر و عناوین مقالات به شرح زیر است:

1- آقای دکتر مجید هادی از شرکت کویر تایر

عنوان مقاله: طراحی و ساخت سنسور زاویه‌سنج (Inclinometer) برای کاربرد در صنعت تایر

******************************************************************************************************

2- خانم مهندس المیرا وفاکیش از گروه صنعتی رازی

عنوان مقاله: بررسی خواص مکانیکی و تریبولوژیکی آمیزه رویه تایر سبز حاوی لاستیک استایرن بوتادین محلولی با ریزساختار متفاوت

******************************************************************************************************

3- خانم مهندس سپیده خطیبی از گروه صنعتی بارز

عنوان مقاله: بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با بهره‌وری کارکنان بارز کرمان

آقای دکتر امیرحسین شهدادی از گروه صنعتی بارز

عنوان مقاله: تحلیل گروه محصولات مختلف صنعت تایر ایران با استفاده از ماتریس مکنزی